Sayfalar

4 Mart 2012 Pazar

ŞAKALANDIM

                                                                       ÖNSÖZ



Ne çok şey yaşandı, ne çok şey sığdı kısacık ömürlere. Güldük, ağladık, kızdık, öfkelendik…
Bizi biz yapan, bu güne taşıyan geçmişimizdir kuşkusuz. Aldığımız derslerle olgunlaşır, büyürüz. Değişiriz an be an. Geçmişin sivrilip, parlayan tepeleri hariç, diğerlerinin silinip gitmesi gerektiğine inanırım belleklerden. Hiç bir şekilde etkilemesine izin vermem günümü.

Sanat galerileri, izleyici,  koleksiyoncu ve sanatçılar ile yaşadıklarımı anlattığımda, bu anıların okunması da gerektiğine inandırdı beni yakın çevrem. Bu nedenle kaleme aldım, yaşamımın minik karelerini. Onlar beni ben yapan, beni olgunlaştıran, güne taşıyanlar.

Sanat Galerilerinin, galeri sahiplerinin, yöneticilerinin, sanat eleştirmenlerinin,   kolleksiyoncu ve sanatçıların isimleri bende saklılar. Kimseyi incitmek değil amacım. Bazı dostların isimlerini yazmamda sakınca olmadığını düşünüyorum. Onlara bu kitap aracılığıyla gönül dolusu teşekkürlerimi sunuyorum. Genç sanatçıların yaşadıkları ya da yaşayabilecekleri pek çok örnek içeren anılar bunlar. Dilerim onların yaşama bakışlarında miniminnacık bir kıpırdanmaya neden olabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder